ESO4: Viatge d’Estudis a Astúries

Dia 1: Després d’una nit difícil a l’autocar, vam arribar a Santander cap a les 9 del matí. Vam veure les meravelloses platges del Cantàbric i el Palau de la Magdalena. Ens vam endinsar al centre per finalment arribar a la catedral. Després, cadascú va dinar pel seu compte i va visitar ràpidament la ciutat. Dues hores després ja tornàvem a agafar l’autocar per anar cap a l’alberg. Ens vam instal·lar a les habitacions i més tard vam poder escollir entre una volta pel poble del costat o una excursió.

Dia 2: Vam començar el dia baixant amb canoes pel riu Sella. Tot i que feia fred i bastantes canoes van bolcar, va ser una experiència fantàstica. Vam dinar a un parc molt bonic i tot seguit vam anar a Gijón on vam visitar la ciutat i vam llegir un manifest pel Dia de la Dona. Vam sopar pels restaurants de la zona, el plat estrella: el cachopo! A la nit vam tornar a l’alberg, vam jugar una estona a un joc de nit i vam marxar al llit, ja que havia estat un dia molt intens.

Dia 3: Durant el tercer dia vam agafar l’autocar per anar a gaudir tot el matí de les platges de Troenzo i Celorio (bany, mullada de peus, tamborí, vòlei platja, futbol… Després ens vam dirigir cap a Llanes on vam dinar i vam tenir unes hores lliures per gaudir la ciutat. Seguidament, vam visitar els Bufons de Pria, una experiència inoblidable veient les meravelles que fa la natura. Per acabar, al final del dia, ens vam quedar sense electricitat, però tot i així va ser una anècdota divertida.

Dia 4: Aquest va ser l’últim dia i vam haver de matinar per poder fer la Ruta del Cares! Per la majoria van ser 25 km preciosos i molt profitosos, i tot i que vam acabar amb els peus i les cames cansades, les vistes van ser espectaculars. Per premiar l’esforç de tots, un cop arribats a Cangas de Onís, els professors ens van comprar gelats! Després vam tenir l’oportunitat d’explorar el poble i vam tornar a l’alberg. Un sopar vestits de gala va donar el tret de sortida a una nit amb gran festa i on molts la van allargar gairebé tota la nit!

Dia 5: L’últim dia, vam haver de pujar a l’autocar a les 6:45 ja esmorzats per anar direcció Saragossa. Una vegada a Saragossa, on plovia una mica, vam visitar la catedral de la Nostra Senyora del Pilar, una catedral molt bonica. Tot seguit, vam tenir una estona lliure per dinar i visitar la ciutat. Una vegada visitada Saragossa vam anar directes a Barcelona amb ganes de gaudir del proper trimestre!!!